brugervilkår

eg@haldeg.dk

Handelsbetingelser/Handelsvilkårene/Forretningsbetingelser, Regler

Nedenfor kan en kunde/forbruger finde de generelle vilkår og regler for handel med virksomheden. Kunden/forbrugeren opfordres til at læse dem grundigt igennem, inden man gennemfører en oprettelse af en profil og et køb. Disse handelsbetingelser (herefter kaldet ”Handelsbetingelserne”) gælder for alle ydelser/produkter, der bliver solgt på www.haldeg.dk (herefter kaldet ”Hjemmesiden”) af O Conol  (herefter kaldet ”vi”, ”Virksomheden”), som kunder/forbrugere heraf (herefter kaldet ”du”, ”Kunder/Forbrugere eller Kunden/Forbrugeren”) måtte købe. De ydelser/produkter (herefter ”Ydelser/Ydelsen/Produkter/Produktet”) der bliver solgt fra Hjemmesiden, er afhængige af forbrugerens input og valgt, hvorfor potentielle fejl for Kunden/Forbrugeren input efter valg ikke er Virksomhedens ansvar. Salg Hjemmesiden sker af virksomheden O Conol via vores kontaktformular. Hvis du oplever problemer med din bestilling på Hjemmesiden eller ved øvrig brug af hjemmesiden, kontakt venligst vores Kundeservice på e-mail: eg@haldeg.dk, tlf_+45 22909154. Hvis der er dele af nedenstående betingelser, som du ikke forstår, anbefaler vi, at du kontakter Kundeservice, inden du begynder at bruge Hjemmesiden.

·        1. Generelle oplysninger om Virksomheden

O Conol

Etableret 2018 CVR nr. 39044820

Videbechs alle 181

8800 Viborg

Telefon 4522909154

e-mail:e@haldeg.dk; olgol@outlook.dk

 

Hjemmesiden ejes og drives af Virksomheden. Hjemmesiden er website og web app til Android og iOS smartphones, hvor du kan købe Produkter/Ydelser. Du kan også se dine oplyste data. Du har endvidere mulighed for at bruge forskellige services f.eks. translation, oversættelser og webdesign. Alle skal have en god oplevelse med vores Hjemmeside service. Vores handelsbetingelser hjælper dig godt på vej. Hjemmesiden er omfattet af en række betingelser, som Kunderne/Forbrugerne bør være opmærksomme på.  Hermed er beskrevet de handelsbetingelser, vilkår og regler som handel foregår under. Ved at bruge Hjemmesiden accepterer du disse vilkår. Såfremt du ikke er enig i vilkårene, beder vi dig om ikke at benytte dig af Hjemmesiden. Disse handelsbetingelser finder anvendelse, når du opretter en brugerprofil og når du køber Produkter/Ydelser på hjemmesiden. Haldelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i vores kapacitet, forretningsmodel, teknologien, eller i relevante love og regler), og derfor beder vi dig godkende Handelsbetingelserne, hver gang du handler hos os. Hvis du som bruger, ikke accepterer Handelsbetingelserne ved aktiv afkrydsning i forbindelse med oprettelsen af profilen og køb, kan du ikke oprette sig som en bruger på Hjemmesiden. Online service er åben 24 timer i døgnet, men kan dog være lukket som følge af vedligeholdelse. Du skal være mindst 18 år gammel for at købe produkter eller ydelser på Hjemmesiden samt besidde et gyldigt kreditkort, der er accepteret af os. Ved at oprette en bruger, afgive du en bestilling på Hjemmesiden, fremsætter du et tilbud om at købe Produkter/Ydelser, du har valgt, på de vilkår der fremgår af Handelsbetingelserne. Vi kan frit vælge at acceptere eller afslå dit tilbud om køb. Vi refunderer naturligvis eventuelt modtagne betalinger uden gebyrer eller andre omkostninger for dig. Bland andet forbeholder vi i Virksomheden os ret til at afslå ethvert tilbud om køb i en af de følgende situationer, uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger: dine betalings oplysninger er ikke korrekte, din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri, eller afgivet i forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet, vi har grund til at tro, at du er under 18 år gammel, der opstår en utilsigtet fejl på Hjemmesiden. Det er dit ansvar at indtaste korrekte kontakt oplysninger i forbindelse med bestillingen. Grundet reglerne om beskyttelse af persondata, har vi ikke adgang til de indtastede oplysninger efter bestillingen er lagt og vi kan derfor ikke gøres ansvarlige ved fejl i indtastningen.

 

·        2. Ikrafttræden/virkningen og gyldighed

Vores nedennævnte vilkår og handelsbetingelser er gyldige for alle Ydelser/Produkter udførte og leveret af Virksomheden, og hermed er tilgængelige på Hjemmesiden, som er udviklet af Virksomheden, medmindre andet er skriftligt aftalt. Inden afgivelse af bestillingen har du mulighed for at ændre de oplysninger, som du har indtastet. Du har også mulighed for at ændre oplysninger eller fjerne Produkter/Ydelser (klippekortene) fra din indkøbskurv. I det øjeblik du klikker på Godkend, aktualiserer du betaling og kvitteringen vises på din skærm, og du er bundet af dit fremsatte tilbud. Læs venligst mere under fortrydelsesret. Kvitteringen er en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget dit tilbud. Kontakt venligst vores Kundeservice, hvis du begik en fejl. Accepterer vi dit tilbud, modtager du en e-mail fra os under overskriften, ”Din ordre” med navn ”ORDRE”, der bekræfter at vi har accepteret din bestilling. Der er ordrebekræftelsen. Aftalen mellem vores virksomhed og kunden er indgået fra det tidspunkt, hvor ordrebekræftelsen er modtaget. Efter indgåelsen af aftalen gælder reglerne om fortrydelsesret, se nedenfor.

·        3. Ydelser, Produkter

Det er en betingelse i forbindelse med oprettelse af profil og login, du er nødt til at købe profil ”Basic”, som minimum. Når du har oprettet en profil, bliver du automatisk omdirigeret til en side med webshop, hvor du kan nu fremover købe Produkter/Ydelser. Du er nødt til at oprette en profil for at logge ind og for at læse artikler i arkivet og uploade et produkt. Du opretter din profil ved at gå ind på Hjemmesiden og klik på knappen i øverst højre hjørne ”Create User”, og derefter logger du ind på en ikonet øverst i højre hjørne. Ved køb af profilen på Hjemmesiden accepterer du betingelser og vilkår i denne aftale. Den nye oplevelse med profilen du køber, vil herefter være gyldighed i 6 måneder fra køb. Virksomheden sælger de følgende Produkter/Ydelser: Det første og også den primære produkt/ydelse består af et klippekort der rummer 100 bytes (herefter 100-bytes-klippekort) til disposition på et databaselager i 6 måneder, der løbende kan blive fyldt up med mere bytes, som tilkøbes, hvor en byte er en lagerenhed i Virksomhedens database, som bruges til at rumme oplysninger svarende til et tegn, som anvendes til at oprette en profil på Hjemmesiden. Der er de følgende klippekort: ”Basic”, der giver dig mulighed for at udnytte omkring 100 bytes for 100 kr. (plus moms 25 %), 125 kr., vores Hjemmesiden i et halvt år og du kan oprette en profil, upload et billede, få adgang til vores arkiv; ”Pro”, der giver dig mulighed for at udnytte omkring 400 bytes for 200 kr. (dertil lægges moms 25 %), 250 kr.,  af vores Hjemmeside i et halvt år, og du kan oprette en profil, upload et billede, upload et produkt; ”Premium”, der giver dig mulighed for at udnytte omkring 4000 bytes for 300 kr. (dertil lægges moms 25 %), 375kr., af vores Hjemmeside i et halvt år, og du kan oprette en profil, upload et billede, et produkt, en artikel. Forbrugeren skal betale moms udover den oplyste pris, ”plus moms”, ”dertil lægges moms”. Det andet og også den periferi Produkt/Ydelse er et klippekort, der svarer til en halv time af tolk-og oversættelser ydelser (herefter ½-halvtime- klippekort) i forbindelsen med etablering af en samling karakteristiske træk af forbrugerens præsentation af sig selv i en bestemt sammenhæng, og det er ingen binding på disse ydelser; Det tredje er en web design (herefter ½-halvtime- klippekort), som er en hjemmeside, der understøtter Kunden/Forbrugerens profil, man kan få det i unik design, og det er ingen binding. Det fjerne Produkt/Ydelse er en fotografering (herefter ½-halvtime- klippekort). Fotografering er med til at skabe et smukt, unikt profil på Hjemmesiden, og det er ingen binding. Vedrørende det første Produkt/Ydelse bytes-klip, vælger Kunden/forbrugeren selv den antal bytes, hvor en byte af lagerplads svarer til et tegn, der passer bedst til Kunden/Forbrugerens behov. Kunden/Forbrugeren kan tilkøbe visse antal bytes, der kan forbedre Kundens profil. En byte svar til en tegn koster 10 DKK. En klippekortsordning, der giver mulighed for, at Kunde/Forbruger kan få en rabat for visse antal bytes. Virksomheden har sæt vedtagne principper eller regler for hvordan en oprettelse i systemet skal være. Det er en standart, som er kvalitetsmæssigt bestem, hvor der tildeles 100 bytes for 100 (plus moms) kroner per et halvt år for en profil etablering med et rabatklippekort ”Basic”, som svarer til er en aftale om regelmæssig levering af 100 bytes af lagerplads på Virksomhedens Hjemmeside, som man betaler for på forhånd med hensyn til at synliggøre eller præsentere den informationsmængde, der er nødvendig for at skaffe mere opmærksomhed til et bestemt emne. Hjemmesiden viderebringer viden, erfaring, information til et publikum på internettet ved at fungere som mellemled. Det profil- projekt er inkluderet 100 bytes lagerplads med hensyn til at bygge Kunden/Forbrugeren profil på Virksomhedens hjemmeside. Forbrugerens profil kan opgraderes til mere lagerplads for kun 10 kroner per en byte (1), eller tegn (1) for det gældende til et halvt år, 182 dage. Et profil hos Virksomheden giver adgang til brug af Virksomheden Hjemmesidens database og kan inkludere et felt med information (20 bytes), et billede (40 bytes), et felt med adgangskode (20 bytes) og et felt med den gentagen adgangskode (20 bytes), det er 100 bytes i alt, og retten til at lave en profil på Hjemmesiden.  Mængden af lagerplads til rådighed afhænger af det valgte antal bytes, men som en standart tilbydes 100 bytes per 100 (plus moms) kroner for et halvår. Virksomheden gør det, der er mest fordelagtigt for kunderne. Der er tale om et 6 måneders forbrug periode, som ophører ved udgangen af de 6 måneder. Ved udløbet af perioden vil der være mulighed for at foretage en gentegning for en ny 6 måneder periode. Gentegnes Kunden/Forbrugerens profil ikke efter 6 måneder, vil det blive suspenderet ved udgangen af den forudbetalte periode. At Forbrugerens profil bliver suspenderet, det vil sige, at det bliver gjort utilgængeligt og fjernet. Der faktureres for 6 måneder i forbindelse med tegning eller gentegning af en profil, ved at oprette en profil eller en konto på Hjemmesiden. Kunden/Forbrugeren accepterer disse handelsbetingelser ved oprettelsen af profilen. Virksomheden tilbyder sine Kunder/Forbrugere mulighed for at købe produkter og tjenester. Hermed er de følgende ydelser: tolkning, oversættelser, web design, hjemmesidedesign, fotografering. Nuværende og centralt Virksomhedens produkt er Hjemmeside program til oprettelse af en profil. Der er muligt at købe klippekort til videreudvikling af profilen. Et klippekort svarer til en halv time, elle 30 minutter. Virksomhedens løsninger for disse Produkter/Ydelser starter for 125 kroner inc. Moms per en halv time, eller 30 minutter, eller et klippekort. Visse produkter er muligvis ikke fremkommelige for alle kunder. Forbrugeren har mulighed for at donere penge til en velgørenhed og bliver bidragsydere og støtter vores arbejde. De Produkter/Ydelser, der bliver solgt fra Hjemmesiden er afhængige af Kunden/Forbrugeren valg og input, hvorfor fejl i Kunden/Forbrugerens inddata ikke er Virksomhedens ansvar. Kunden/Forbrugeren kan ved henvendelse til Virksomhedens administrator, få ændret en fejl. Ved bestilling af en profil ”Basic”, ”Pro”, ”Premium” ydelse har Kunden/Forbrugeren mulighed for at betale med kreditkort, PayPal, eller realtidsbetalingsmetoder. På den første faktura vil Kunden/Forbrugeren blive faktureret for den periode af 6 måneder, eller 182 dage. Alle priser på Hjemmesiden er i danske kroner (DKK) og er inklusive moms 25 %. Kunden/Forbrugeren betaler selv eventuelle andre gebyrer, som egen kortudsteder derudover måtte opkræve.  Når Kunden/Forbrugeren blive oprettet i Virksomhedens system og har gennemført en betaling, få automatisk adgang til profilen og data på Hjemmesiden. Hvis der blive bestilt de periferier Produkter/Ydelser i form af tolkning, oversættelser, webdesign, hjemmeside design, fotografering vil Kunden/Forbrugeren blive faktureret for disse Produkter/Ydelser en af gang. Virksomheden tilbyder ikke penge retur garanti for disse Produkter/Ydelser: tolkning, oversættelser, webdesign, hjemmesidedesign, fotografering, da de er Kunden/Forbrugerens specifik skræddersyede løsninger og virksomheden har brugt de specialer kundetilpassende digitale muligheder til at skabe gode kundeoplevelser. Disse Produkter/Ydelser er skræddersyet til specifikke kundebehov og kan ikke fortrydes. Bestillinger af disse ydelser træder i kraft omgående og der gives ikke penge retur.  De aktuelle priser på Produkter/Ydelser kan findes på Virksomhedens Hjemmesiden. Alle priser er inkl. 25.0 % moms. Når en profil-abonnement med tilhørende Produkter/Ydelser udløber, vil abonnementet på de tilhørende Produkter/Ydelser automatisk blive opsagt med samme udløbsdato. Virksomheden tilbyder sine Kunder/Forbruger mulighed for at købe nogle bestemte tjenester fra tredje part. Kunder/Forbruger hos Virksomheden er bundet af en sådan tredje parts vilkår og bør gøre sig bekendt med deres vilkår og handelsbetingelser. Virksomheden kan ophøre med at tilbyde tredje parts Produkter/Ydelser og tjenester eller opgrader, fornyer hertil uden varsel og uden ansvar over for sine Kunder/Forbrugere. Virksomhedens nuværende tredje part er en server forhandler Netsite, som Virksomheden deler sine ressourcer og periferiudstyr. Data føres gennem server software program ved at bruge dets sikkerheds erstatninger. Produkter/Ydelser kører på Netsite server. Netsite er dataserver, som opbevarer data for Virksomheden. Virksomheden agerer som en mellemled og er ikke ansvarlig for skader, tab eller omkostninger som følge af brug af Produkter/Ydelser fra tredje part. Kunden/Forbrugeren faktureres for antallet af aktive profiler på Hjemmesiden, fra den dato hvor hver profil blev oprettet. Når profilen slettes, vil alle tilknyttede data oplysninger blive slettet. Ved oprettelse af profilen skal Kunden/Forbrugeren acceptere handelsbetingelse. Profilen skal fornyes for hver ny periode. Når Kunden/Forbrugeren opretter en profil og abonnerer på Virksomhedens tjenester, er den også bundet af Virksomhedens Produkt/Ydelse privatlivspolitik, accepter disse Handelsbetingelser og giver sine korrekte kontakt oplysninger. Efter gennemført oprettelsen kan Kunden/Forbrugeren logge ind med sit bruger identifikation, som er e-mailadresse og med sin adgangskode, som er selv valgt minimum 6 cifre, tegn og Kundens/Forbrugerens e-mailadresse gemmes automatisk i database som session, så Kunden/Forbrugeren kan logge ind igen på sin profil.

·        4. Levering, aftaleindgåelse og aftalegrundlag

Hermed er en information om en tilvejebringelse af en omfattende løsning til kunde. Levering sker på Hjemmesiden. Virksomhedens ydelser leveres ifølge de til enhver tid gældende Ydelser/Produktbeskrivelser på Virksomhedens Hjemmeside. Aftaleindgåelse foretages på dansk. Ydelser leveres inden en tidsperiode, som er skriftligt aftalt og som er beregnet i hverdage efter at bestillingen er modtaget.  Ved Forbrugerens/Kundens forudbestilling af Virksomhedens Ydelser/Produkter ratificerer og bekræfter Forbrugeren/Kunden, at Kunden/Forbrugeren har læst og godkendt tilstedeværende Handelsbetingelser. Virksomheden indsender en ordrebekræftelse til Kundens/Forbrugerens e-mailadresse, så snart forudbestilling af en ydelse er kommet i besiddelse af Virksomhedens administrator. Hermed indsendes en faktura til Kundens/Forbrugerens e-mailadresse. Vi sender til hele Danmark. Produkter vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Der leveres produkter alle ugens dage. Leveringstid er 5-10 hverdage. For visse produkter gælder særlige leveringsvilkår. For produkter fra tredje par gælder særlige regler. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse produkter. Består din bestilling af flere produkter, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse produkter er forsinkede eller ikke er på lager på bestillingstidspunktet eller såfremt de pågældende varer lagerføres på og afsendes fra forskellige adresser. Du vil forud for købet blive informeret om, at din bestilling er undergivet separate leveringer.

·        5. Betaling og Priser

Alle de anførte priser for Produkter/Ydelser er inklusive skatter, moms og afgifter. Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. Du kan betale i Danske kroner (DKK) På vores Virksomhedens webshop kan der betales med Dankort, Visa, MasterCard, Visa Elektron, MobilePay, Apple Pay. Alle de oplyste priser er inklusiv dansk moms (25%). Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser og specifikationer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel. Alle de anførte priser for produkter, og andre omkostninger er inklusive moms. Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. Når du bestiller produkter der leveres fra en virksomhedens samarbejdspartnere, vil dette fremgå direkte på siden.  Der er ikke muligt at returnere produkter fremsendt samarbejdspartnere. Webshop tillægger ikke gebyr på betalingskort. I forbindelse med at betalingstransaktionen gennemføres, vil dine betalings oplysninger blive gemt, indtil de enkelte betalingstransaktioner er gået igennem. Dine betalings- og konto oplysninger blive gemmes hos Virksomhedens valgte certificerede samarbejdspartner. Oplysningerne opbevares derfor i et sikkert certificeret miljø, som lever op til internationale sikkerhedsstandarder, indtil betalingstransaktionerne er gennemført. Når du, som kunde eller forbruger af Hjemmesiden, anvender betalingskort, er det kun Virksomhedens certificerede samarbejdspartner, og ikke Virksomheden selv, som får adgang til dine kort oplysninger. Behandling af dine kort oplysninger er derfor alene en sag eller et område mellem dig og Virksomhedens certificerede samarbejdspartner, selvom det sker, mens du anvender og handler på en Virksomhedens hjemmeside. Kunden/Forbrugeren desuden har mulighed for at oprette en profil på vores Hjemmesiden og betaler med MobilePay og Pal pay. Ved oprettelsen af profilen oplyser Kunden/Forbrugeren sin e-mail som kan udelukkende bruges til at oprette en kontakt til Kunden/Forbrugeren, fx til at sende faktura til Kunden/Forbrugerens e-mailadresser. Betalingsbetingelserne er 1 dag netto fra fakturadatoen, medmindre andet er skriftligt aftalt. ”Netto 1 dage” betyder at virksomheden giver Kunden/Forbrugeren 1 dag fra fakturadatoen, som er også en profil oprettelse dato, til at betale fakturaen. Beløbet skal betales på en gang. I nogen særlig tilfælde, når ydelsen er specielt tilpasset kunden, vælger vores virksomhed ”Netto kontant”, hvilket betyder, at kunden skal betale fakturaen med det samme, altså virksomhed skal modtage betalingen på fakturadatoen. Faktura fremsendes udelukkende via e-mail, som Kunden/Forbrugeren oplyser som en kontakt e-mail og det er den første e-mail kunden indtaster, da Kunden/Forbrugeren opretter sig som en bruger på vores Hjemmeside, medmindre andet er skriftligt aftalt. Ved oprettelsen heraf omfatter vores Virksomhed at du er vores Kunde/Forbruger, du bliver tilknyttet det pågældende identifikationskundenummer. Indgår betalingen ikke rettidigt, har vores virksomhed ret til uden påkrav at beregne sig renter af det forfaldne beløb, der tilskrives månedligt. Rentesatsen udgør 1,5 % (en og halv procents) per påbegyndt måned. Tilskrevne renter forfalder til betaling på tilskrivningstidspunktet. Ved manglende rettidig betaling fremsendes rykkerskrivelse via e-mail. For hver rykkerskrivelse vil der blive pålagt et gebyr på 100 (hundrede) kroner. Såfremt kunden ikke har betalt efter fremsendelse af tredje (3.) rykkerskrivelse, vil kravet blive overdraget til inkasso, hvorved yderligere omkostninger vil blive påført.  Ved kunden manglende rettidige betaling er virksomheden berettiget til at suspendere eller ophæve abonnementet med øjeblikkelig virkning, herunder at slette profilen samt lukke tilgang til database uden varsel. Ved overdragelse af krav til inkasso bringer Virksomheden abonnementet tilknyttet kundenummeret til ophør ved udgang af den misligholdte abonnementsperiode. Såfremt kunden ønsker et eller flere abonnementer fornyet efter påbegyndelse af inkassosagen skal Kunden/Forbrugeren selv sørge for en fornyelse heraf. Virksomheden er ikke ansvarlig for Kundens/Forbrugerens eventuelle tab som følge af Virksomheden ophør af Kundens/Forbrugerens abonnement på grund af manglende betaling, herunder for tab af oprettelsen eller data.

·        6. Speciel information vedrørende forbrugerens profil

Frobrugen/Kunden af Virksomhedens Hjemmesider er selv ansvarlig for, at oplysninger ikke krænker nogen og tredjemands rettigheder, varemærke, navn, eller andre immaterielle rettigheder.

·        7. Vilkår for køb og anvendelsen af ydelser

Ydelser/Produkter vi sælger fra Virksomhedens Hjemmeside, er bestillingsvarer. Ved Ydelses/Produkts bestilling erklærer køber eller Kunden/Forbrugeren at registranten er indforstået med at brug af profilen ikke krænker varemærkerettigheder, tredje part, eller ud over det netop omtalte, ikke strider mod lovgivning.  Profilen registreres i Kunden/Forbrugerens navn og e-mailadresse og på vegne af Forbrugeren/Kunden, Virksomheden er i denne overensstemmelse, formidler af betjeningen og servicen. Virksomheden informerer Kunden/Forbrugeren, når profilen er blevet aktiveret. Virksomheden har intet ansvar for profilen i tilfælde af opsigelse eller hvis profilen bliver slettet. Profilen vil blive oprettet hos Virksomhedens database. Ved udgangen af hver oprettelses aftalt periode informerer Virksomheden Forbrugeren/Kunden for muligheden om at forsætte aftalen til det næste halvt år, eller bliver profilen slettet, medmindre andet fremgår. Ved fejlbestilte services, ydelser, profiler tilbagebetales registreringsgebyret ikke til Kunden/Forbrugeren, vil Virksomheden stræbe til at rette fejlbestillinger.  Såfremt Virksomheden selv foretager fejlbestilling af profilen, vil Virksomheden enten refundere tilsvarende gebyr eller byde sig til en oprettelse af det rigtige profil. Kunden/Forbrugeren skal sørge for, at Virksomheden har Kundens/Forbrugerens aktuelle kontakt oplysninger, bland anden en korrekt e-mailadresse.  Aftaler om køb af bestillingsvarer, Ydelser/Produkter på Hjemmesider er først bindende, når Kunden/Forbrugeren har modtaget en endelig ordrebekræftelse fra Virksomhedens administrator. Det betyder, at når Kunden/Forbrugeren har vælger at lægge en bestillingsydelse i indkøbskurven og herefter betaler, så er købsaftalen først indgået, når Kunden/Forbrugeren har modtaget en e-mail fra Virksomheden med en bekræftelse på, at Virksomheden kan levere ydelser til Kunden/Forbrugeren. Der trækkes ikke penge på dit betalingsmiddel, før du har modtaget en bekræftelse på e-mail fra virksomhedens administrator. Ved bestilling af Produkter/Ydelser bekræfter Kunden/Forbrugeren, at Kunden/Forbrugeren har læst og accepteret Handelsbetingelser/forretningsbetingelser. Virksomhedens administrator sender en ordrebekræftelse til Kundens/Forbrugerens e-mail, så snart bestilling og betaling af en Ydelse/Produkt er modtaget. Virksomheden sender ordrebekræftelse og faktura på e mail, så snart Kunden/Forbrugeren har oprettet en profil på virksomhedens hjemmeside og bestil Ydelser/Produkter, der er knyttet til den profil. Virksomheden sender en bekræftelse på fakturaen, så snart Kunden/Forbrugeren har betalt for Ydelsen/Produktet. Virksomhedens administrator løbende kontrollere, om der er nye oprettelse af bruger på website Hjemmeside, og nye meddeler i den digitale e-mail. Såfremt Kunden/Forbrugeren vælger at benytte vores Hjemmeside til at oprette en profil, herunder opbevare oplysninger, finder nedenstående vilkår for behandling af oplysninger anvendelse. Kunden/Forbrugeren kan vælge at indgå en aftale med Virksomheden om en tidsbegrænset aftale/abonnementet i en aftalt periode, et halvår, eller et individuel, skræddersyet forløb. For at få de skræddersyede løsninger skal Kunden/Forbrugeren kontakte virksomheden med hensyn til at finde den optimale løsning til netop en bestem kunde. Kunden/Forbrugeren kan vælge en klippekortordning, der giver rabat til de følgende Produkter/Ydelser: den primære Produkter/Ydelser bytes- klippekortene og de periferier ydelser et halvtime klippekort: tolkning, oversættelser, web design, fotografering. Ved en tidsbegrænset aftale løber aftalen i en periode, som er et halvt år, hvor kunden har betalt 125 (”Basic” profil), 250 (”Pro” profil), 375 (”Premium ”-profil) kroner per et halvt år og får tilsvarende sin bestilling antal bytes data, som er svarer til et sat af oplysninger: e-mail, som er ikke vises på side, med er nødvendig for oprettelsen, adgangskode, gentagen adgangskode, et billede, som kan vises på Hjemmesiden og kundens selvvalgt information, som kan vises på Hjemmesiden in form af kontakt oplysninger, som svar til 20 bytes eller 20 tegns, og udvidered data tilsvarende til ”Pro” og ”Premium ”-profiler. Hvis kunden ønsker at forsætte, må kunden tegne et nyt abonnement for en ny periode. Virksomheden oplyser tydeligt om alle omkostninger, der kan være forbundet med aftalen i afsnit ”Ydelser/Produkter”. For at få adgang til de periferiydelser skal Kunden/Forbrugeren oprette en profil og købe tilrettelæggende abonnement til det primære produkt nemlig et ”Basic” 100-bytes klippekort.

·        8. Vejledning til oprettelsen af profilen

Hermed er en vejledning til oprettelse af bruger. For at kunne logge ind på website og få en egen profil, skal Kunden/Forbrugeren være oprette som en bruger. Kunden/Forbrugeren kan oprette sig som bruger af vores Hjemmeside for at få vores ydelser i form af en egen profil med billeder. For at oprette en bruger på vores Hjemmeside, du skal klikke på en knap "Sign up" og gå op i side med navn ”Create User” og udfylde den minimum af de nødvendige informationer (e-mail, password, gentage password for validering sikkerhed og billede) og klikke på knappen ”Create User”. Du får tildelt 100 bytes, der svarer til at opbevare en billeder- og e-mail adresse, og password oplysninger på din profil på vores Hjemmeside og det svarer til pris 100 kr. plus moms, dvs. 125 kroner per et halvt år. En byte er den lagerenhed i en database, som bruges til at rumme information svarende til et tegn. Byte er en informationsenhed, der består af otte bit og repræsenterer et tegn: et bogstav, ciffer, tal, mellemrum eller tegn i en binær repræsentation. Som vores Kunde/Forbruger vil du blive tilknyttet din private profil med billede. Hvis du vil gerne lægge mere information på din profil, så kan du tilkøb mere bytes. Du kan tilkøbe mere bytes, med prisen 10kr per byte or kort sagt per tegn.

·        9. Tilbud standart

Vi tilbyder: det primære produkt i form af et 100 bytes klippekort per 100 kr. plus moms, dvs. 125 kroner per et halvt år, som en ”Basic” produkt og en mulighed til at købe ekstra bytes for 10 kroner per et byte. Der er de følgende Produkter/Ydelser tilgængelig på Hjemmesiden: ”Basic” for 125kr.,”Pro” for 250 kr., ”Premium” for 375 kr. per et halvt-år-aftalen.  Virksomheden sælger bytes til at bygge profiler på sit websted, Hjemmeside online. Via Hjemmeside kan Kunderne/Forbrugerne købe vis antal bytes ved at indtaste deres oplysninger. Vores ydelser inkluderer en trafik af oplysninger i form af et billede og en kontakt information: e-mailadresse, eller telefon, postadresse hvis kunden selv aktiv vælger at vise visse oplysninger, eller vises kun billede og navn på hjemmesiden. Kunden kan selv vælge hvilke oplysninger, skal vises på Hjemmesiden/website, ved at indtaste disse ønskede oplysninger i fælt ”user_info”, når kunden er i gang med at oprette en brugerprofil, ”Create User”. Kunden/Forbrugeren får disse oplyst på vores Hjemmeside ved at købe en ”Basic” profil og betale 125 kr. (100 kr. plus moms) per et halvt års tid, eller 182 dage, hvilke betyder, at der betales yderligere for data oplysninger udover det.  Dette er dog ikke ensbetydende med, at der gives kunden uendelig datamængden til at indtaste oplysninger uden betaling, idet det forudsættes, at trafikmængden begrænser sig til et rimeligt omfang til 100 tegns eller 100bytes, hvor 40 bytes går til billede og 60 bytes fordeles mellem e-mail, password, gentagelsen af password og kontakt information. Hvis Kundens/Forbrugerens mængde af trafik data/oplysninger (over 100 bytes) er uforholdsmæssig stor, vil vores Virksomheds administrator tage kontakt til Kunden/Forbrugeren på kundens e-mail, eller telefon, som kunden selv valgt, som en kontakt mulighed, når kunden opretter sig som en bruger på vores Hjemmeside, med hensyn til at afklare sagen i forhold til at der skal betales ekstra udover disse 125 kroner per et halvt år, eller information vil slettes. Virksomheden forbeholder sig ret til at opkræve betaling for kundens fremtidige forbrug, der ligger udover et rimeligt niveau, det vil sige mere end de bytes, der er allerede betalt for. I forhold til vores dataserver forhandler, må ”kundens profil ikke optage en væsentlig del af serverens ressourcer af hensyn til de andre bruger”.  Kunden vil få en skræddersyet aftale om datamængden på sin profil på vores Hjemmeside.  Hjemmesiden har de nødvendige tekniske foranstaltninger til database, i forhold til at modvirke det potentielt cyberangreb, så det ikke er muligt for at kriminelle at få fat i personoplysninger, da vores virksomhed bruger den certificeret framework til at bygge Hjemmeside og Kundens/Forbrugerens oplysninger bliver krypteret ved at gå gennem flere lag af en validering proces. Der blev gennemfør test for at forebygge et sådant angreb. Det tekniske administrative del af Hjemmesiden er krypteret af sikkerhedshensyn og der er kun en person har tilgang til dette del. For en sikkerheds skyld bliver kun de oplysninger, som kunden selv vælge, vist på Hjemmeside. Vi har vælg at der er kun en person har Virksomhedens administrator rolle og arbejde med opdateringer i vores database. Det skyldes delvis af sikkerhedsgrund eftersom den prioriteret betalingsform bliver ”MobilePay” og ”Pal Pay”. Virksomheden vil forsætte med at finde den bedste løsning for kunderne. Kunden/Forbrugeren har selv ansvaret for lovligheden af oplysninger på websites egen profil.  Kunden/Forbrugeren er i øvrigt ansvarlig for at indhold, som kunden på eget initiativ uploader på egen profil på vores hjemmeside, overholder gældende dansk lovgivning. Det er ikke tilladt at have racistisk, pornografiske materialer/emner, såvel som materialer med ekstreme politiske holdninger på egen profil på vores Hjemmeside. Vores Virksomhed bibeholder retten til at slette de pågældende emner/materialer eller fjerne dele af dem, til hver en tid og uden varsel, hvis kunden ikke overholde disse betegnelser. Hvis du som Kunde/Forbruge vores hjemmeside ikke accepterer alle disse vilkår og betingelser, kan du ikke anvende vores Hjemmeside. Hvis kunden ikke anvender Virksomhedens ydelser/Produkter i overensstemmelse med disse intentionerne i nærværende handelsbetingelser, har Virksomheden ret til at stoppe den pågældende aktivitet med øjeblikkelig virkning. Virksomheden har ret til at kræve et eventuelt tab erstattet af Kunden/Forbruger af Hjemmeside, efter dansk rets almindelige regler og praksis. Virksomhedens ydelser må ikke anvendes til udførelse af chikane eller udsendelse af reklamer via e-mail, spam til modtagere, der ikke har accepteret dette. Virksomhedens Ydelser/Produkter må ikke anvendes til at opnå uautoriseret adgang til Virksomhedens eller tredjemands systemer.

·        10. Fortrydelsesret og opsigelse

Virksomheden giver dig ret til at fortryde en aftale. Kunden/Forbrugeren har 14 dages fortrydelsesret fra Ydelsen/Produktet er leveret, det vil siger at kunden kan fortryde en bestilling i 14 dages efter den dags dato, som er dato, når er profilen blevet oprettet og Virksomheden administrator har send en bekræftende e-mail til Kunden/Forbrugeren. Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, så snart Virksomhedens administrator har modtaget e-mail fra dig, hvor du anmode om fortryde din køb af Ydelsen/Produktet, samt med udfyldte blanketten, som kan du downloade på vores Hjemmeside og Virksomhedens administrator godkender din anmodning. Virksomhedens administrator vil slette dine oplysninger, so snart du sender en anmodning om det. Det kaldes ”retten til at blive glemt”. Under disse omstændigheder kan du anmode virksomhed, der har gjort dine oplysninger tilgængelige online, om at slette dem.  Virksomhed er dataansvarlige, som behandler disse oplysninger, og slette disse oplysninger, efter en anmodning. Du vil oprette en profil på Hjemmesiden. Efter et stykke tid, hvis du beslutter, du kan forlade Hjemmesiden og anmode at slette din profil. Efter kunden anmodning bliver kundens profil og alle tilhørende personoplysninger og oplysninger i database, slettet med det samme, og du bliver helt glemt i systemet. Det er nemt at gøre, da er der kun en person hos os, der står for databaseopdateringer for kunde oplysninger. Vi bruger dine data ansvarlig, såfremt dine oplysninger bliver slettet, alle link, der indeholder dine oplysninger bliver slettet og vi kopier ikke dine oplysninger. Kunden er med til selv at bestemme, hvilke oplysninger gemmes eller slettes. Kunden/Forbrugeren har dog ingen fortrydelsesret i forhold til de periferier ydelser, der er særligt tilpasset kunden, herunder de følgende ydelser: tolkning, oversættelser, website, hjemmesidens design, fotografering, som er tilpasset til kunden og er tilknyttet en bestem kunde, med mindre har kunden og virksomheden aftaler en frist til at fortryde. Ved Kunden/Forbrugeren manglende betaling er virksomheden berettiget til at suspendere og ophæve aftalen med en øjeblikkelig virkning, herunder at slette profilen samt lukke tilgang til Hjemmesiden uden varsel. Et abonnement kan sidestilles med en aftale mellem en kunde og vores virksomhed, hvor der løbende og mod betaling bliver leveret en ydelse i en given periode på et halvt år. Hvor mange dage ydelsen leveres er for det meste fastsat på forhånd. Kunden/Forbrugeren kan opsige en løbende aftale efter 5 måneder med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. Kunde/Forbrugeren vil være bundet af aftalen i 6 måneder, 182 dage, afhængig af, hvornår på måneden aftalen er indgået. De ekstra tilkøbte bytes, som er knyttet til Kunden/Forbrugeren profil udløbe samme med Kunden/Forbrugerens abonnement af et 100-bytesklippekort. Virksomheden anbefaler en måde til at opsige eller fortryde abonnementet, det skal være skriftligt per mail. Hvis kunden opsiger/fortryde per mail og får svar tilbage fra vores Virksomhedens administrator, er alt i orden. Vælger Virksomheden at lukke tjenester, kan Virksomheden opsige Kunden/Forbrugerens profil-abonnement med en måneds varsel. Den del af forudbetalt abonnement vil i den situation blive tilbagebetalt. Hvis Virksomheden foretager ændringer, der forringer forbrugevilkårene, kan Kunde/Forbrugeren opsige profil-abonnementet med en måneds varsel. Den forholdsmæssige del af forudbetalt abonnement vil i sådanne situationer ligeledes undtagelsesvis blive tilbagebetalt, hvor der er 10 kroner svar til 1 måneds forbrug. Der kan ikke tegnes abonnement på de periferien Ydelser/Produkter, medmindre anden er aftalt og der er ingen binding på disse ydelser. Kunden/Forbrugeren betaler per disse periferier ydelser per gang. Forbrugerens profil abonnement må ikke anvendes til at opnå uautoriseret adgang til systemet. Får Virksomheden kendskab til disse aktiviteter eller andre kriminelle forhold, vil blive profil-abonnementet uden varsel og uden kompensation eller tilbagebetaling af noget art, slettet. 

·        11. Ansvar

Kunden/Forbrugerens bruge af et profil sker i enhver henseende på eget ansvar. Virksomheden kan ikke indbefattes og holdes ansvarlig for indholdet, herunder rigtigheden, lovligheden, fuldstændigheden og så videre, af de oplysninger, som Forbrugeren modtager eller sender via internettet. Virksomhedens ansvar indbefatter ikke driftstab, tab af data, tabt avance, tab af goodwill eller noget andet indirekte tab, som Kunden/Forbrugeren lider som følge af Virksomhedens eller tredje parts Ydelser/Produkter. Virksomheden er ikke erstatningsansvarlig for tab, der er opstået som følge af forstyrrelser, afbrydelser, ændringer, eller der af Virksomheden anslås, vurderes uundgåelige eller lovbefalede af tekniske, driftsmæssige årsager eller er pålagt af myndighederne. Virksomheden er ikke ansvarlig for tab eller skader fremkommet som følge af Kunden/Forbrugeren egne it, pc eller andet teknisk miljø, eller forårsaget af Kunden/Forbrugeren selv eller af tredje part. Virksomheden er ikke ansvarlig for tab eller skader, som er opstået som følge af en force majeure.  Virksomheden er ikke ansvarlig for tjenester leveret af en tredje part, hvor Virksomheden agerer som mellemled. I alle tilfælde uanset årsag er Virksomheden samlede kun ansvar for tab eller skade begrænset til det beløb, som Kunden/Forbrugeren har betalt til Virksomheden i det år, hvor tabet eller skaden opstod. Virksomheden er ikke ansvarlig for de følgende skader, herunder driftstab, tabt avance eller indirekte tab, som Kunden/Forbrugeren eller tredjemand lider som følge af forsinkelse, fejl eller mangler, der ikke kan tilregnes virksomheden som groft uagtsomt. Virksomheden er ikke ansvarlig for tab, der er opstået vedrørende hærværk, brand, røgskade, eksplosion, vandskade, indbrud, røveri, systemfejl, svigtende forsyning, myndighedsbeslutning, omfattende driftsforstyrrelser og force majeure, herunder naturkatastrofer, krig og terror. Virksomheden er ikke ansvarlig for tabte data forårsaget af virus eller andre lignende skader.

·        12. Rettigheder

Det er ikke tilladt at kopiere Virksomhedens ideer, ydelser, brand. Kundens/Forbrugerens krænkelse af virksomheden immaterielle rettigheder, ideer, brand medfører annullering af aftalen og abonnement. Kunden/Forbrugeren er selv ansvarlig for ikke at krænke tredjemands rettigheder i henhold til ophavsretsloven eller øvrige immaterielle rettigheder. Kunden/Forbrugeren er selv ansvarlig for lovligheden af det Kundens/Forbrugeren uploadede. Kunden/Forbrugeren skal overholde tredjemands licensregler. Virksomheden og Kunden/Forbrugeren er forpligtede til at hemmeligholde kommerciel eller teknisk art oplysninger. Hemmeligholdelsespligten er ikke tidsbegrænset og gælder også abonnementets og aftalen ophør.

·        13. Aftales periode og opsigelse

Kunden/Forbrugeren kan tegne et abonnement, som er en aftale, som Kunden/Forbrugeren indgår med Virksomheden, og som løber inden for en afgrænset periode, på et halvt år, på 6 måneder, 182 dage, medmindre andet er aftalt. Kunden/Forbrugeren betaler for den Ydelse/Produkt, som Kunden/Forbrugeren har bestilt og Virksomheden leverer Ydelsen/Produktet til Kunden/Forbrugeren. Når Kunden/Forbrugeren opsiger sit abonnement, stopper den aftalt med Virksomheden.

Abonnementsperioden for ydelsen er på et halvt år. Abonnementet faktureres forud for den pågældende periode. Abonnementet fornyes ikke automatisk for en ny periode, medmindre andet er aftalt. Hvis der er aftalt om forlængelse af abonnement for længe periode, er der de følgende regler for opsigelsen af abonnementet. Abonnementet kun kan opsiges til udløbet af en abonnementsperiode per 6 måneder med en måneds varsel. Opsigelsen skal ske ved fremsendelse af skriftlig underskreven opsigelse per e-mail. Blanketten til opsigelsen kan downloades på Hjemmesiden. Opsigelsen skal for at være gyldig være underskrevet af Kunden/Forbrugeren samt indeholde Kundens/Forbrugerens kundenummer, specificering af hvilket abonnement, der ønskes opsagt. Opsigelse bekræftes altid af Virksomhedens administrator ved fremsendelse af e-mail til den e-mailadresse, som er tilknyttet kundenummeret i virksomhedens kundedatabase. Virksomheden fremsender bekræftelse senest 8 dage fra modtagelsen af opsigelsen. Kunden kan først betragte abonnement som opsagt, når bekræftelse indeholdende ophørsdato er modtaget af Kunden/Forbrugeren. Virksomheden kan opsige abonnementet senest en måned før udløbet af den igangværende abonnementsperiode. Opsigelse sker ved fremsendelse af skriftlig opsigelse til den e-mailadresse, der er tilknyttet kundenummeret i virksomhedens database. Virksomheden refunderer den resterende del af et eventuelt forudbetalt abonnement. Ved grov eller gentagen overtrædelse af virksomheden handelsbetingelser, og hvor overtrædelsen ikke kan karakteriseres som væsentligt, har Virksomheden ret til at opsige abonnementet med 14 dages varsel til ethvert tidspunkt. Virksomheden refunderer ikke en resterende del af et eventuelt forudbetalt abonnement.

·        14. Ændring

Virksomheden forbeholder sig ret til på ethvert tidspunkt at ændre nærværende Handelsbetingelser samt priser. Ændringer vil blive annonceret på Virksomheden Hjemmeside eller via opkrævninger fra Virksomheden. Ved prisændringer vil denne træde i kraft fra næstkommende abonnementsperiode.

·        15. Kontakt oplysninger

Kunden/Forbrugeren er forpligtet til altid at holde Virksomhedens administrator opdateret om Kundens/Forbrugerens kontakt oplysninger, herunder post- e-mailadresse, således at fakturaer og anden information kommer frem til Kunden/Forbrugeren.  Ændring af Kundens/Forbrugerens kontakt oplysninger kan ske via Virksomhedens selvbetjening side, eller ved fremsendelse af e-mail til Virksomhedens administrator olgol@outlook.dk

Support, salg og regnskabs spørgsmål besvares 24/7 via e-mail så vidt muligt inden for 24 timer. Virksomheden tilbyder ikke telefonisk kontakt.

·        16. Lovvalg og værneting

Alle og enhver uenighed, tvist, stridighed, påstand mellem parterne om forståelsen af aftalen og/eller nærværende handles betingelser, som ikke kan løses i mindelighed, afgøres efter dansk ret og ved de almindelige domstole med ”Vestre Landsret” byret som rette værneting. 

Pris for "Basic" profil


 
Responsive image